UM-SDI 2011

Ştim că nu prea am dat semne de viaţă în ultima vreme, dar am lăsat un moment de respiro reprezentat de perioada de sesiune. Să nu credeţi, totuşi, că PRIME-ul a fost dat uitării…Din contră! Ca dovadă, avem testimonialele membrilor care au fost la Şcoala de Iarnă PRIME.

Cosmin Brînză:  „Aşadar, Unitatea Militară – Şcoala de Iarnă 2011 PRIME Romania a fost o experienţă foarte frumoasă. Cu toate că m-am decis pe ultima sută de metri, am plecat către Timişul de Sus. Trec peste drumul destul de lung şi peste sezonul 4 din How I Met Your Mother, vizionat pe tren, împreună cu Otilia – Preşedinte, direct la primul training, cel pe tema  PR Instituţional, susţinut de Gabriela Enea – Director al Direcţiei pentru Relaţii Publice şi Protocol a Camerei Deputaţilor. Genial! Mi-a plăcut extraordinar de mult. Am aflat că nu-i la îndemâna oricui să comunice pentru o instituţie, că activitatea de Relaţii Publice diferă de la Preşedenţie la Camera Deputaţilor; am discutat pe cazuri concrete şi am aflat cum arată relatia unui PR cu Presa, în realitate. De asemenea, a fost foarte interesant şi training-ul de Leadership, susţinut de Geo Hostina -Senior Partener la Eurocenter Management Network.

De distracţie să mai spun? M-am bucurat să-mi revăd prietenii şi să jucăm rugby, să bem un suc, o apă, să dansăm, s-o revăd pe Mary (Alumni PRIME Iaşi, din toamnă, masterandă cu acte în regulă, în Bucureşti) şi, mai ales, să jucăm Mafia!

Numai când mă gândesc că era cât pe-aci să nu ajung la SDI 2011, mă ia groaza. Aş fi ratat (re)întâlnirea cu oameni  faini şi informaţii  utile.

Şi incă ceva, pe lângă distracţia pe care aş fi putut să o pierd, ce m-aş fi făcut dacă nu aş fi aflat noutăţi despre ediţia de anul acesta a CNSC? Nu vă spun nimic incă. Merită aşteptarea!”

 

Maria Galan:   „După trei încercări eşuate de a reveni la Şcoala de Iarnă PRIME România, iată că am reuşit să iau parte la UM-SDI 2011. M-a speriat iniţial tematica militară, eu fiind o lady prin definiţie :D, însă acest lucru mai mult m-a impulsionat să vin. În urma ascultării de mai multe ori a melodiei „Soldier of love”  de la Shade, mi-a trecut prin minte că pot să transform acest context milităresc în avantajul meu şi mi-am pictat pe un tricou alb mai vechi titlul melodiei amintite. Odată ajunşi la Timişul de Sus, am depus jurământul de credinţă şi ţin să menţionez că am apărat SDI chiar cu preţul dulcelui somn.

Adevărata „instrucţie” a început a doua zi cu trainingul de PR Instituţional, susţinut de Gabriela Enea,  Director al Direcţiei pentru Relaţii Publice şi Protocol a Camerei Deputaţilor. Timp de câteva ore am absorbit fiecare cuvânt rostit de Gabriela care a avut o abordare foarte deschisă a subiectului şi ne-a dat cele mai relevante exemple care să ne ancoreze pe bune în lumea relaţiilor publice pentru instituţii.

A doua etapă de instrucţie a venit odată cu trainingul de Leadership, susţinut de Geo Hostina, Hostina -Senior Partener la Eurocenter Management Network. A fost interesant să observ o altfel de abordare a subiectului leadership, întrucât, în urmă cu doi ani, tot la SDI, am mai avut parte de un training pe acelaşi subiect.

M-am bucurat să revăd oameni pe care nu îi mai întâlnisem de ceva timp, m-am bucurat că am petrecut câteva zile alături de prietenii mei din Iaşi şi mi-a plăcut să cunosc oameni noi, foarte capabili şi pregătiţi în domeniul comunicării. So, watch out !

Recomand tuturor PRIME-rilor din toate filialele din ţară să participe la SDI şi nu pot încheia decât prin motto-ul meu din aceste zile de militărie : In the wild wild west/ Trying my hardest/ Doing my best/ To stay alive.”

 

Otilia Serdenciuc: „Se stie deja că Şcoala de Iarnă a devenit o tradiţie şi că an de an, membrii PRIME Iaşi îşi îndreaptă paşii către această experienţă de neuitat. Aşa că  nici anul acesta nu a ratat-o.

Entuziasmul şi promisiunile organizatorilor  ne-au convins să ne înrolăm în Unitatea Militară SDI 2011. Nu ştiam ce ne aşteaptă şi prin ce probe de foc va trebui să trecem pentru a obţine un grad în armata PRIME-ului, dar ne-am luat inima în dinţi şi rucsacul în spate şi am plecat în misiune la Timişul de Sus.

Colegii noştri de misiune (membrii PRIME România) ne-au întâmpinat cu multe zâmbete şi voie bună. Împreună am trecut prin tot felul de probe de rezistenţă, am defilat, ne-am bătut în lupte grele de cunoştinţe generale, am participat la traininguri de intruire, am râs şi am dansat.

Nu mai povestesc despre drumul lung şi despre cele trei zile pline de distracţie, voie bună şi traininguri geniale despre care a vorbit Cosmin. Împărtăşesc întru totul  aceeaşi părere. În schimb, aş vrea să povestesc puţin despre oameni, oameni legaţi nu de jurământul depus la începutul misiunii noastre, ci legaţi de aceeaşi dragoste care poartă numele de PRIME.

Ne-a fost alături Mary a noastră, alumni PRIME Iaşi, prieten drag şi un om deosebit din toate punctele de vedere. Să spun că mi-a fost dor de ea şi că am petrecut clipe minunate împreună? Asta e de la sine înţeles.

Au fost prezenţi cu toţii: alumni, board, membrii mai vechi sau mai noi PRIME România, iar acum, după ce i-am cunoscut, pot spune doar atât: sunt nişte oameni frumoşi (în toate sensurile acestui cuvânt) şi îmi sunt dragi cu toţii la un loc şi fiecare în parte şi tind să cred că sentimentul e reciproc (altfel nu rămâneau cu noi o oră în gară la Bucureşti până ce ne-a sosit trenul de Iaşi). Aştept să ne revedem curând, iar în această privinţă s-au făcut multe promisiuni.

O scurtă vizită la UM SDI 2011 ne-au făcut şi cei de la PRIME Braşov, cea mai tănâră filială PRIME. Am rămas impresionată de entuziasmul şi dedicarea cu care lucrează şi de multele lucruri pe care au reuşit să le realizeze într-un timp atât de scurt. Sincere felicitări le transmit şi mult succes, iar singura părere de rău cu care am plecat de la Şcoala de Iarnă este faptul că nu am reuşim să ne cunoaştem mai bine şi cu ei. Dar am încredere că asta se va întâmpla cât mai curând.

Închei prin a spune că a fost o experienţă minunată pe care aş repeta-o oricând, fără să stau pe gânduri.

Să trăiască PRIME şi membrii săi! Să trăiască SDI! „

 

Vedeţi? PRIME a desfăşurat acţiuni în forţă, nu glumă, iar norocoşii noştri colegi din PRIME Iaşi ne-au convins că  următoarea ediţie a SDI nu va mai fi ratată. Până la aceasta, urmărim cu jind şi melancolie filmuleţul de promovare a SDI 2011. Bineînţeles, aşteptăm poze!

