Un altfel de abordare…

Vremea nu ar fi reuşit să ne ţină în case. Weekend-ul trecut am pregătit locul de cinste în băgăjelul de cunoştinţe şi am ieşit pentru a vedea cum trebuie să procedăm atunci când dorim să iniţiem o colaborare.

Trainingul a fost cât se poate de reuşit. Ne-a motivat să punem multă inimă în activitatea de strângere de fonduri şi ne-a arătat că buna dispoziţie trebuie să fie elementul pe care să îl avem mereu în vedere, pe lângă o abordare profesionistă, care presupune o atitudine respectuoasă.

Beneficiile au fost multiple: pe lângă însuşirea de informaţii noi, am discutat şi am lucrat în echipe, apoi am pus în practică ceea ce înseamnă o abordare business. Astfel, am văzut cum e să fii director general, director de marketing, secretară şi, mai ales, membru în Departamentul de Strângere de Fonduri din PRIME Iaşi.

Avem de lucru… Şi putem spune: SUNTEM PREGĂTIŢI !!!

