Aplauze, vă rog!

Ne-am gândit că ar fi bine să povestim despre Gala team ADventure cu ajutorul prietenilor. Astfel, ADventurel a întrebat foarte curios pe toată lumea cum a fost la evenimentul de ieri, din Aula Magna „Mihai Eminescu”.

Andreia Altam ne-a spus că a fost „Supeeeeeeeeeeeeer”
Corina „Foarte fain! Felicitări PRIME Iaşi”
Diana Căciuleanu „Un eveniment reuşit!”
Lavi Livanu „AWESOME”
Ines Prodan „Felicitări, PRIME Iași pentru Gala Team ADventure 2010. Și acum, pe principiul ”reușita unui eveniment se măsoară în numărul de persoane care au solicitat să facă poză cu maimuța”, vreau poze cu tag :)”
Lavinia Biberi „Creativitatea a fost vizibilă și judecată imediat în cadrul Galei Team ADventure 2010. Felicitări PRIME Iași pentru organizarea Festivalului Concurs de Strategie Publicitară și Relații Publice, felicitări concurenților, susținătorilor & câștigătorilor :). „Campionii nu devin campioni pe ring – acolo primesc doar recunoașterea.”
Andreea Marc „A fost foarte fain la Team ADventure. Felicitări PRIME Iași! :)”
Alex Ilie „Studenţii avizaţi care au lipsit de la festival au pierdut enorm! Concursurile de acest tip (precum şi internship-urile) sunt experienţe inedite din care poţi învăţa “pe bune” ce-nseamnă PR-ul, publicitatea şi cum se susţine un pitch.”

Alţii ne-au dat „Like”, iar cea mai mare parte ne-au felicitat după eveniment. Avem un album foto „team ADventure 2010” de toată frumuseţea, amintiri care mai de care mai plăcute şi un zâmbet larg pe faţă.

Toată adventura prin care am trecut, dar mai ales faptul că am încheiat cu succes unul din cele mai importante evenimente PRIME Iaşi, ne fac să avem încredere în noi şi în voi.

Vă mulţumim!

p.s. V-am zis cât e de tare ONG-ul acesta? Îmi cer scuze, nu m-am putut abţine! 🙂

 

