We gonna rock!

Ne era dor să începem şedinţele PRIME Iaşi. Nu orice fel de şedinţe, ci acelea în care entuziasmul e în buzunarele celor prezenţi în sală, în care dorinţa şi curajul sunt cărti de vizită sau pur şi simplu plăcerea de a fi împreună e citită cu mare uşurinţă pe feţele fiecăruia.

Am povestit cu mândrie despre ce înseamnă această organizaţie, i-am cunoscut pe membrii noi, am făcut poze, am completat fiecare din departamentele PRIME-ului, ba chiar am şi băut şampanie.

Am trăit sentimente dintre cele mai plăcute şi am făcut  lucruri pe care nu le spunem, dar care ne-au demonstrat că anul acesta o să fie unul de toată frumuseţea.

Ca să vă mai dumirim niţel, vă lăsăm să priviţi câteva fotografii de la prima şedinţa generala cu cei mai „albaştri” membri.

Bine aţi venit în PRIME Iaşi! 🙂





