A treia generaţie de studenţi a Şcolii ADC*RO

Bucureşti, 5 octombrie: Tutorii ADC*RO au ales studenţii care vor participa la cea de-a treia ediţie a Şcolii ADC*RO. Lista celor admişi o găsiţi pe www.scoalaadc.ro. Selecţia celor 69 de studenţi s-a facut dintre cele 150 de înscrieri înregistrate pe site-ul şcolii.

În urma examenului de admitere, câştigătorul concursului „Tu cât de mult iţi doreşti să ajungi la Şcoala ADC*RO” de pe Facebook, Adrian Olar, a primit bursa ADC. El a obţinut cele mai multe voturi pe Facebook şi s-a regăsit şi pe lista celor admişi de către tutori.

Anul acesta, Şcoala ADC are un prim success story de spus. Pentru prima dată, campania de promovare a acesteia a fost realizata de către absolvenţi ai Şcolii ADC din postura de angajaţi într-o agenţie de publicitate. A fost o campanie integrată cu o componentă importantă de social media, în care foştii studenţi au aplicat tot ce au învăţat în şcoală. Este o dovadă că la noi se face carte şi, mai important, că Şcoala ADC are o finalitate”, a spus Adrian Botan, preşedintele ADC*RO şi Creative Partner McCann Erickson.

Cursurile Şcolii ADC vor începe luni, 11 octombrie, iar primul seminar va fi cel de „Introducere în publicitate”. Seminariile vor avea loc în fiecare luni, de la orele 19:00, la sediul IAA (Calea Victoriei nr. 126, etaj 3). Studenţii vor fi împărţiţi în 12 grupe şi pe parcursul a 3 luni vor avea parte de o pregătire intensă: 2 întâlniri pe săptămână, mai precis un seminar şi o şedinţă de lucru într-una dintre agenţiile în care vor avea loc tutoratele. În timpul şcolii, studenţii îşi vor alcătui un portofoliu de creaţie din rezolvările briefurilor pe care le vor primi de-a lungul celor trei luni de şcoală. La final, tutorii vor nota portofoliile studenţilor şi se va întocmi un clasament final.

Temele seminariilor de anul acesta sunt: Introducere în publicitate, Strategie şi concept, Concept creativ, Print & Outdoor, TV, Radio , Digital & social media, Innovative Media, Campanii Integrate si BTL.

Tutorii care vor sustine seminariile celei de-a treia ediţii a Şcolii ADC*RO sunt: Adrian Botan, Creative Partner McCann Erickson; Adrian Preda, Creative Director Tempo Advertising; Andrei Tripsa, Creative Director Propaganda; Costin Popescu, Creative Director  CAP; Dorian Pascuci, Creative Director ADDV Euro RSCG; Liviu David, Creative Director Next Advertising; Octav Gheorghe, Creative Director Gavrilă&Asociaţii; Răzvan Capanescu, Creative Director Publicis Romania; Şerban Alexandrescu, Creative Director Headvertising; Sorin Tranca, Creative Director Friends Advertising; Ştefan Vasilachi, Creative Director GMP Advertising si Valentin Suciu, Creative Director Odyssey.

Şcoala ADC*RO este o şcoală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesaţi de domeniul publicităţii. Acesta este primul proiect Art Directors Club Romania (ADC*RO), o iniţiativă a Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR), organizat pentru a treia ediţie consecutiv de Millenium Communications.

http://www.blog.scoalaadc.ro/2010/10/07/recrutari-recrutari-recrutari/

 

 

 

Anunțuri